det går bra nu kompis

godmorgon!
Om tio minuter börjar stjärnsystrar, jag-ska-kolla. Att sarah igår.. eller ne det var lukas... lurade mig att sarah kommer hem om två veckor.. jag dog lite. märks det att jag saknar tjejen eller? något jag absolut gillar är att hon ska med på kalaset om en månad, :'). För övrigt så har jag insett att jag har världens finaste vänner, jag kommer att klara det här, fyfan vad jag kommer klara det här. Att jag på lördag får träffa i princip alla från ks gör mig otroligt glad ska ni veta. Det är inte speciellt synd om mig, som sarah sa.

 " ja men vännen, vi är 16 hela år, hela livet kvar. inom en månad eller två kommer du vara kär på nytt. då kommer du få uppleva en massa nya underbara saker. jag lovar dig att allt kommer bli jättebra, och jag finns ALLTID här för dig. jag kommer inte låta dig må dåligt, bara så att du vet :) <3 <3 "

Hon är förjävligt bra den där människan, att vi och emma ska hänga hela sommaren klagar jag inte alls på. trodde inte man kunde komma så bra överrens med två personer. Men ni är bäst tjejer. bäst.

Idag ska jag träffa emma, och jag tänkte faktiskt ha på mig skinnjackan, har inte kollat på hur varm det är än.... skiter nog i det och kör bara! mohaha. puss på er. en sak till bara... kan inte alla som åker skidor bara pallra sig hem? tack..





jag är en aning svag för svartvita bilder.
ikväll, då ska ni få se svartvita bilder mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

go go go girl!

2011-03-02 @ 10:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback