GAAAAAAAHHH

Jag kan nästan känna känslan hur skönt det skulle vara att kunna känna att jag inte behövde åka till eriksdalsbadet direkt efter träningen och inte kunna göra nånting annat den eftermiddagen. Eller att inte kunna träffa kompisar när man vill för att det är träningar och tävlingar. I sommar vill jag ha ett riktigt sommarlov och det får jag inte om jag fortsätter.
ville bara säga det.. och ja jag har jätte mycket i mitt huvud. Kommer säkert inte kunna sluta men om jag kunde för mig själv.. då skulle jag gör det precis just nu.

Å andra sidan, för att få tillbaka känslan för de här med simning är det bara att öppna mappen på datan som heter simningn och kolla igenom de flera hundra om inte tusen bilderna jag har. Det är nog det här jag ska göra iallafall..
men peace & love i sommar? inte helt fel va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback