pluggdepression

Nu har jag suttit två kvällar i rad och försökt få in allt som har med gemometri och matte att göra, blir hetl seriöst galen på detta. men vad ska man göra? prov om.. nästa fredag, väldigt kul ska det bli.

Händer inte så mycket just nu, mest skola och träning, tävling och helgen och om det går fint på den så får jag simma jsm om några veckor, vore ju inte helt fel va?

Finns inte så mycket att säga, vill mest bara träffa viktor mest hela tiden, om livet ändå kunde vara så bra?
Jag känner lite att jag nu ska kolla på fuskbyggarna och hämta en mandarin och mest bara chilla galet för jag är trött.. Om någon vill ge Viktor en mobil med abonnemang och allt sånt där så kan ni gärna lämna en kommentar, han är i princip helt oemotkomlig(?), :(((

kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback