nyår

Vad har hänt sen sist?
Jag har färgat håret blondare, gjort sidecut(!), firat in de nya året med massa roliga o söta vänner och hunnit kolla på massa csi avsnitt.

Kvällen/natten var verkligen galet rolig, träffade massa nya människor, kramade mer människor på samma kväll än vad jag gjort på länge, gick fram och tillbaka genom hela Eskilstuna och bara hade en grym start på det nya året! Vi tog även en del bilder innan tolvslaget som ni kan få se när jag kommer hem ,det ryktas om att det är grymt snygga bilder, visst blir man nyfiken?

Snart ska vi åka och köpa kebab, mums. Senare ska vi hem till Mallis med pajen också och ha en trevlig myskväll och prata om allt möjligt vilket vi brukar göra för det mesta, jag har så galet fina vänner.

puss på er.
Är som sagt inte hemma än så har inga bilder att bjuda på varken på hår eller från inatt, hoppas ni klarar er ändå. och en sak till... lev livet ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback