lördag

Min fredagskväll spenderades med tre fina vänner hemma hos Gabriella. Idag har vi mest varit i staden, traskat runt i butiker på götgatan och jag fick med mig galet snygga grejer hem för övrigt. Ikväll ska vi ses igen, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske hamnar vi hos rikard och gör hans hus osäkert? ingen som vet va. Jag insåg nyss att jag borde skaffa mig en dagbok. Jag ska göra den så personlig jag bara kan med en massa härliga bilder på mig och mina mysiga vänner. tycker det låter ungefär sådär alldeles för bra! Jag ska ta med mig superkameran ikväll, det betyder att jag imorn och i veckan kommer att ha ett x antal bilder att visa er. Ha en undebar lördag kväll! PUSS *det funkar inte att ladda upp bilder, jag är inte såhär tråkigt hela tiden*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback