i skolan och så :)

Sitter och glor på hemsidor med snygga skor i hopp om att någon söt människa fixar så de står hemma i mitt rum när jag kommer hem. kul va? Nej men en resa till London i vår med min älskade mor skulle inte alls sitta fel, så vi får väl se vad min vilja leder. Imorgon är det matteprov och jag känner att jag har mera koll idag än vad jag hade igår men det är ändå inte tillräckligt för att kunna det imorn också, ni förstår känslan va? Klockan 11.10 så slutar min skoldag idag, skönt är bara förnamnet på denna fina dag. en puss på att jag har mina snyggavårskor på mig idag och slipper de varma, obekväma ch klumpiga vineterskorna! ..*hoppas på att alla vårtecken kommer NU* kram på er alla söt där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback