helgen

det går fortfarande inte att ladda upp bilder så känner ingen speciellt stor lust av att skriva här. Men det jag kan berätta för er att jag har haft en otroligt mysig och rolig helg. Träffat galet härliga vänner och sovit hos Gabriella x 2 denna helg. Inte precis så att jag klagar på den helgen. Idag träffade jag lina litegranna, och för övrigt så håller jag på att fixar i mitt rum som jag kan visa resultatet på när det blir klart. JAg ska mest kolla på wallander och fortsätta fixa hela kvällen. Imorgon blir det upp och praktisera ännu en vecka på stadium i kungens kurva, jag har ingenting att klaga över eftersom jag inte har något plugg på två veckor till. älskar känslan. love.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tack för en otroligt fin helg bästa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback