england here i come!

Godmorgon!
Vaknar upp och de första jag får höra är att martin är kind of magsjuk och har spytt hela natten. kul känsla. Så det blev en regel att han får bara använda toan på övervåningen.. men vad tror ni att han gör en timma senare? går till toan där näre... tusan i gatan. För att jag skulle bli på lite bättre humör så har jag suttit och kollat på sf kanalen hela morgon, finns på riktigt inget bättre. Blir glad på riktigt när de visar emil i lönneberga och nu visas lilla jönssonligan, underbart.




För övrigt så ska jag inte gå hemifrån förrän om sissådär tre timmar, jo men det funkar va. Ska met locka mitt hår och sen så är jag färdigfixad. Kör på en svart kavaj, linne, shorts och klackar ikväll och glöm inte... ringarna!
Något jag aldrig skrev om igår var att jag om ungefär 1½ månad ska åka över till England och bo hos min kusin och hennes pojkvän i några dagar. lycka. Ska börja spara pengar nu för att kunna shoppa på primark, new look, hollister och alla andra helt awesome butiker som finns där. Satt och kollade igenom en massa hemsidor på butiker de har och blev ungefär kär i allting... aj.. den sved i plånboken.

Här skulle jag egentligen lagt in en bild på lite plagg från newlook osv, men det blev inte riktigt så. och vet ni en sak? jag är hungrig.. så jag ska gå och göra mat nu. kram på er.


jag älskar dig hjärtat.


Kommentarer
Postat av: gaaaab

älskar dig mee

Postat av: My Isoniemi

Hej! Har just nu bloppis på min blogg. Kanske hittar du någonting du gillar? :) Kram

2011-03-01 @ 20:02:20
URL: http://mysfoton.blogg.se/
Postat av: Siolia

Kul med england :) Jag har aldrig varit där, vart exakt är det du ska?

Ska till senegal i afrika på fredag, jag längtar såå mycket!! :D

2011-03-01 @ 20:11:01
URL: http://siolia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback