tillsammans med alla andra

kvällar är alltid värst, iallafall jag tänker som mest då. på i princip allting. idag vill jag bara att viktor ska vara här, hålla om mig som han alltid gör när vi ska sova. pussar på mig så som han alltid gör när vi träffas. säga så fina saker som får mig tårögd eller ge mig ett kort med en text som får mig att gråta och inte nog med det gömma det i en chokladkaka, tror ni att han vet att jag älskar choklad?

När folk frågar hur det är när vi har varit tillsammans så pass länge, då svarar jag alltid samma sak. Det är som att ha en andra halva som ständigt är med en själv. Vi kan vara flera hundra mil ifrån varandra, men ändå så vet vi exakt vart vi har varandra.

Hans röst kan få mig att bli glad, ett sms kan få mig att börja små le för mig själv, en kram och pussar i pannan gör mig till världens lyckligaste tjej. men jag tycker egentligen inte att det handlar om det.

jag bara älskar känslan av att veta .. att man aldrig än ensam. ♥
du får mig att känna mig hel hjärtat.

Kommentarer
Postat av: PAJEN

du är så fin hela du älskling! pussar på dig :)<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback