sofia othelius, kärlek

Sitter och äter choklad, dricker vatten, pratar med fina vänner på msn.
Den här helgen har varit helt jävla fucked up rent ut sagt. jag har för mycket ord i huvudet, för mycket jag vill skriva.. för mycket jag vill säga som inte går. jag ska börja skriva.. imorgon.

Hoppas ni har haft en bättre helg än vad jag har, men något jag ändå är otroligt glad över är min vänner. jag är så otroligt tacksam att jag har er alla. Och du, sofia othelius tack för att du lyssnar, för att du satt uppe inatt för min skull, du ska veta att jag kände mig så lyckligt lottad, att just jag har en sån fantastisk vän.
jag hoppas vi är vänner för evigt, jag behöver dig.


Kommentarer
Postat av: fisen

åh malin, tårar i ögonen. du är alldels för underbar! en självklarthet att jag finns här för dig, no mater what. du är guld värd!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback