GAAAAAAAHHH

Godkväll!
Sovmorgon imorse var något jag verkligen behövde kände jag. För övrigt så är jag inte alls på bra humör, vi har gjort om grupperna på simningen som inte alls gör mig speciellt glad. att ett gp kval är 4 sekunder ifrån gör mig inte heller speciellt mycket gladare. att åka på läger till älvdalen med min lillebror och hans grupp känns inte heller så otroligt roligt när de andra ska få åka till Spaninen en hel vecka. nej tack. Det blir det första påsklovet då jag faktiskt kan ha ett liv, aldrig provat det förut så tänkte börja i år. 2011, året då malin blomquist inte tränar simningen på ett påsklov.
För övrigt så åker jag hem till min underbar vän sarah och sover där hela helgen, ska bli galet roligt, bara så att ni vet. Jag ska nog.. ta med mig kameran, ja menar en helg med sarah måste väl ändå förevigas på något sätt? kram på er, hoppas ni är otroligt mycket gladare än vad jag är.
hahah, måste bara berätta..
vi sitter i bastun som vi alltid brukar göra, och just nu är jag inte speciellt glad som ni vet och då kände jag att det var väldigt varmt i bastun så ja går och öppna dörren och liksom såt ro håller i dörren då är det nån fucking allmänhet som inte ens ska vara där "skulle du kunna stänga dörren". ilskan då.. ojojoj.. jag kollade grymt surt på henne, och sa AHAA tog min väska och gick och bytte om. glad som fan att det var du som fick skulden för min ilska för det du en sak din jobbiga människa? FÖRENING OMKLÄDNINGSRUMMEN ÄR TILL FÖRENINGAR INTE NÅN JÄVLA ALLMENHET(?) SOM TROR ATT DU ÄR NÅN SUPERSWIMMER, FYFAN.
HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: S

AHAHAHA "superswimmer från allmänheten"!!!

Du skulle sagt det!

2011-02-18 @ 09:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback