ett kapitel är avslutat.

Det är slut nu. Allt de vi hade är ett avslutat kapitel, du är fortfarande min bästa vän. Du vet mer om mig själv att vad jag vet och det är bara sanning. Det var inte på något sätt lätt att göra detta, att stå öga mot öga med en männsika jag har spenderat 13 månader av mitt liv med, att se dig så ledsen, förstörd.. jag visste att det skulle bli så men det var verkligen inte det jag ville. Du ska vara lycklig, le och ha kul. Det är så jag känner dig, en glad person. Innan vi blev tillsammans så kände jag dig som den människa som alltid spred glädje bland alla människor, bland alla din vänner. Du är en glädjespridare och vet du? jag hör fortfarande folk som säger att det skulle varit roligare om du var med, för att du är så förjävligt bra.
Jag vet att alla förhållanden har sina för och motgångar, vi har haft för många motgångar jag orkar bara inte längre. Det kändes som att vi .. vi bråkade för mycket. Men jag ska inte sitta här och skriva ner allt mindre bra. Vi har haft det galet ihop, jag kommer sakna allt som vi har gjort, allting.
För mig så är det inte slut föralltid men om det är så du känner, då är det så.
Du ska veta att du har mig fortfarande, och som jag sagt hundra gånger förut så kommer jag alltid att älska dig. föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback