en ny typ av blogg

Jag skulle inte alls klaga på om jocke ville följa med och köpa godis och sen bara chilla galet framför tvn hel kvällen. Idag har varit en helt värdelös dag, men direkt när jag har tänkt klart på att jag har slösat bort hela dagen framför datan så ändras det lite.. det är ju förfan lov. Det kändes helt okej att vakna elva idag.. det är ju förfan lov.

Imorgon så åker jag iväg tillsammans med Viktor och hans familj på kryssning. Ska faktiskt bli väldigt roligt, även fast vi typ inte kommer in nånstans eftersom att vi är småbebisar så ser jag fram emot det galet mycket! OCh vet ni? Jag har inte tränat simning sen i tisdags, frivilligt. galet.

Nej men nästa vecka tänkte jag köra en del träning och idag anmälde jag mig till lägret på påsklovet också, och vet ni? kommer glida runt i en cool, trendig wannabe onepiece. Vill ni se hur den se ut, här har ni den: im kind of in love.



oh snap på den bilden va. Nej men helt seriöst, älskar den. För övrigt så har jag i veckan införskaffat i två nya väskor, 50 KRONOR STYCK, hur ofta händer det två gånger på en vecka? inte alls ofta. men glad är jag iallafall. juste.. jag ahr köpt en ny ring också. och snart kommer jag få hem en massa earcuffs, det gör mig glad. Tänk dig mitt snygga sidecut, ett par jeansshorts, snygga klackar, en massa silversmycken... älskar känslan. Precis dem här två får gärna på en sekund hamn i min garderob. Och vet ni.. de till vänster känner jag på mig kommer bli mina inom en månad, spännande va?


Kände att jag börjar med en ny typ av blogginlägg, lite längre om lite mer olika grejer. Ja det blir längre att läsa men känner bara att jag behöver skriva av mig. Särskilt såna dagar då jag suttit och glott in i en skärm och mest lyssnat på min spotify lista och kollat på district 9 på canal+ action. " to much information malin" oh.. sorry.

Nu känner jag för att ringa Joakim och be han skynda sig, ska jag göra det? nej jag skickar sms istället.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback