en galet rolig kväll

Igår eftermiddag åkte jag hela vägen till bro vilket närmare bestämt tog mig 2 timmar och 20 minuter. Men det var helt ärligt värt de, hade saknat min fina sarah något otroligt mycket! Känner att vi tog igen dessa två veckor vi inte träffats, inte minst i prat utan massa andra festligheter också. Vi hade iallafall en galet rolig kväll igår och träffade helt sjukt undebara människor jag absolut ska träffa mera!

Har sovit alldeles för lite inatt och innan jag gick från Sarah kom hon och sa att hon hade 39,5 graders feber. kul? nej.
jaja, pepparpeppar att jag inte blir sjuk jag också.

Ikväll skulle jag lika gärna kunna ligga i min säng och kolla en massa csi avsnitt men om någon har några festligheter att bjuda på skulle det väl ändå vara helt okej roligt med något sådant också. :)



min galet härliga vän. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback