borta bra men hemma best

Det gjorde mig inte alls nånting att sitta stilla i två timmar, läsa boken vi ska läsa i svenskan, lyssna på galet bra musik, få vänta i en kvart på bussen, för jag har haft en så otroligt härlig helg. Har träffat en massa nya härliga människor, och det lär inte vara sista gången jag spenderar en helg i bro hos sarah.
Jag är sjukt hungrig.. i princip bara ätit frukost vid tolv idag och lite glass. mitt huvud och kropp mår lagom bra om jag ska uttrycka mig så. men... när mami å papi kommer hem så blir det thaimat, det klagar jag inte alls på faktiskt.
Det togs en del fina bilder på mig och sarah i helgen, jag får dem imorn så tänkte visa er dem imorgonkväll. Det låter hur bra som helst om ni frågar lilla mig.. nu ska jag mest lyssna på min spotifylista och bara chilla galet.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback