jag genom åren.

nu harj ag valt ut några av alla hundra bilder som finns på mig, haha ja jag gillade att ta bilder på mig själv när jag mindre. Ni får skratta för ah.. det var ett tag sen, iallafall de värsta bilderna. titta och njut.
(Det är olika storlekar och kvaliteer på bilderna eftersom många är tagna med webbkamera)


Jag till höger.










Där har ni litegrann. Kan inte direkt garantera att det är i rätt ordning och så men man kan iallafall säga att jag har förändrats, ändrat hårfärg.. några gånger.. ändrat hårlängd.. några gånger. hoppas ni fick er ett gott skratt där i början, det fick jag. (har fortfarande). PUSS

Kommentarer
Postat av: em

hahaha :D tänk att jag har känt dig under de tiderna! Samma Malin på insidan! <3

Postat av: BÄSTA SANNA

VART ÄR BILDEN MED BRILLORNA?? :( BESVIKEN ÖVER ATT INTE SE DEN :'(

2010-10-28 @ 19:21:15
Postat av: BÄSTA SANNA

måste även tillägga att jag skratta näör jag skrev kommentaren, och nu!!! hahahahahhaha _D

2010-10-28 @ 19:21:51
Postat av: malin

hahaha, tänkte lägga upp den... sen kände jag genast att det finns gränser i livet......

puss på dig kusin.

2010-10-28 @ 20:48:25
URL: http://melllz.blogg.se/
Postat av: sanna

hahaha fan då :( jag saknar den så mycket! ahahha puss

2010-10-29 @ 11:59:54
Postat av: fialotta

en av världens finaste vänner är du!

2010-10-30 @ 19:28:43
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback