jag är tillbaka här nu :)

Hejhej!
Jag ska börja blogga här igen och inte byta något mera nu. En ny design är på gång ,eftersom min söta pojkvän är så snäll och bäst och duktig så ska han hjälpa mig med den. Tills dess får det vara såhär. Finns så mycket jag vill skriva egentligen, men vet inte hur mycket jag borde skriva här egentligen.

Idag bowlade vi med a och b klassen, galet roligt och imorn slutar vi vid lunch och på Fredag bir det också kort dag, och sen är det höstlov, väldigt behövligt. Annars så tränar jag på som vanligt, skolan rullar på, diggar verkligen min klass!

Just det här inlägget är hyffsat nödvändigt, right? Sitter och kollar på tv och ska nog snart göra mellis för att sedan bege mig till eriksdalsbadet. Nej nu skriver jag bara massa ointressant, puss på er.


En mys bild från sommaren med fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback