flashbacks

Gokväll!
Träningen gick super och just nu sitter jag med datan på tv skärmen för att .. data skärmen vägrar funka, ganska omoget av den tycker jag. Känns galet skönt att jag inte har något plugg, att jag fick mvg på mina två prov jag hade förra veckan, att jag slutar tidigt imorgon, att på fredag får jag äntligen höstlov, att jag har en fantastiskt underbar pojkvän, kort sagt: Livet är allt bra nu.

tönt som jag är har jag faktiskt redan börjat skriva ner vad jag önskar mig i julklapp, (haha). tänkte bara om ni ville veta detta. Har verkligen inget vettigt att skriva egentligen, imorgon ska jag söka praktikplats.. vore ju trevligt om jag kunde hitta någon och ha det klart liksom.

Annars då?
Inget bra på tv idag så blir nog mest att jag sitter här och mest gör..ingenting.
Ha en mysig kväll så hör jag av mig med tiden! PUSS.

Varför inte slänga in lite sommarbilder och hoppas på att sommaren kommer tillbaka?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback