text

Fick träffa Viktor ett tag idag, innan han åkte hem för att han inte är frisk. inte mys.
är tvungen att ha mina äckligt fula uggs idag, unlike. längtar redan till den dagen så den jävla snön försvinner...
Annars så är det en tråk dag i skolan idag, träning som vanligt sen hem och studera till matteprovet på fredag. just nu står det  IG i min panna tills på fredag.. men vi får väl ta och ändra på det då.

Känner inte att jag har något viktigt att skriva, ni kan sluta läsa ungefär här så slipper ni tro att jag är någon jekla deppmänniska för det är jag inte ju! =).... haha pallar inte. pusshej.

kärlek till mina fina vänner och min underbara pojkvän.

Kommentarer
Postat av: fialotta

ååh va du är underbara älskade vän! det där gjorde min kväll bland all huvudvärk och ren. jag menar det verkligen! du och viktor är också galet söta, även fast jag typ aldrig träffar någon av er :(



love you, super mycket! <3

Postat av: fialotta

ååh va du är underbara älskade vän! det där gjorde min kväll bland all huvudvärk och ren. jag menar det verkligen! du och viktor är också galet söta, även fast jag typ aldrig träffar någon av er :(



love you, super mycket! <3

2010-11-10 @ 20:05:49
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: sofia

ååh va söt du är, det där gjorde min kväll! for sure. vet inte vad jag ska skriva, sitter här och ler för mig själv. du och viktor är iallfall också supersöta tillsammans, bara så att du vet liksom! jag älskar dig massa, min underbara vän! <3

2010-11-10 @ 21:01:37
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: sofia

oj..... nu blev det visst tre stycken. va pinsamt :$

2010-11-10 @ 21:02:07
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback