tankar

Första dagen efter lovet. Om sex veckor är det jullov.
Snart har vi Engelska och jag känner inte riktigt att jag orkar sitta kvar en extra timma efter skolan bara för att våran lärare in kan lära ut mattematik. Att sen åka och träna när man vet att man egentligen vill träffa kompisar och måste plugga massa så känns det genast inte lika roligt.

Det är mycket i huvudet nu, eller egentligen finns det ingenting att egentligen säga. Bara mys att skriva av sig. Har alltid gillat det, även om ingen läsare. Så som viktor brukar mobbas med, det är väl ungefär 12 människor som läser denna blogg. men det spelar faktiskt ingen roll.

Ganska pepp på att gå härifrån, träffa viktor och chilla galet. Mår så jäkla bra med människan. JAg tror ingen förstår hur glad han gör mig. Känner att den här texten har gått lite snett åt typ höger, så ska väl kanske avrunda här. Ikväll ska ni få lite bilder, i promise!

kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback