Sarah & Malin

Trött på det mesta just nu. Jag menar mera att det är tio minus grader ute, vilket resulterar i att man inte orkar gå till några andra lunchrestauranger än kesshi och canapee, det blir en aning tjatigt efter en vecka eftersom de endast serverar er typ av mat. varför ligger falaffelkungen så långt bort?

Två dagar sen, två och en halv dag sen så hände det en sak jag inte tänker skriva här. i princip bara mina underbara tjejer som vet, och tycker det ska förbli så. Jag tvivlar verkligen på kärleken ibland, att vilja gå tillbaka till de normala som de var förut, för nästan exakt ett år sen. Men att se dig gråta, att höra dig säga att jag är din prinsessa och allt fint du säger till mig får mig att känna som världens mest lyckligaste tjej. Du gör mig hel.

Varför sitter jag och skriver så mycket hela tiden och inte visar några fina bilder kanske ni undrar? Har inte haft tid att fota och precis som jag o Sarah konstatera så är det nästan för kallt för att köra en fotorunda i de fina vädret. men det ordnar sig.. hoppas jag =)

Ni får ha en fin dag och hoppas att den blir roligare än vad min är/kommer bli. Den enda ljuset är väl ungefär lunchen just nu. Ganska taggish på Marakeschi, mums.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Allt kommer ordna sig tillslut gummsan <3

Postat av: fialotta

mallanbrallan.

jag vet att jag är världens sämsta vän, och allt sånt. men det jag ville säga var, att om du vill prata om det som hänt. jag har ingen aning om vad det är, eller om du ens vill det. men jag finns här. bara så att du vet

2010-11-30 @ 20:42:48
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback