nytt

Vet inte om det kommit upp men, men satte mig och gjorde en ny header. Bara en massa bilder som jag gillar otroligt mycket. Jag antar att de flesta vet att jag simmar och tänkte därför inte ha med just den delen så mycket i headern. Vill att jag ska kunna gå in på bloggen och känna att jag blir glad av alla fina och söta bilder på de människor jag har runt omkring mig som gör mig så otroligt lycklig.

Hinner inte göra så mycket annat ikväll, känner lite att jag borde ha pluggat matte. Men det finns ingen lust och ingen ork så ska nog ta och ringa min pojkvän istället.

Ha det underbart!
förlåt för att det bara blir en massa text, men det kallas: bildbrist.

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: jaaa det är såklart att jag älskar att skriva på din KÄNDA blogg!!!!! :$ och din header har inte kommit upp, bara så att du vet så tycker jag att det är ganska dåligt. din blogg som är så känd och allt.........



love you bestis <3

Postat av: pajen

saknar dig hjärtat! <3

2010-11-11 @ 17:47:37
URL: http://sannapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback