NTI

Godmiddag mina vänner!
Jag blivit i princip tvingad att skriva några rader här.. och då gör jag väl det då. haha(!)
Är rätt lagom trött på skolan faktiskt, men det är bara en månad kvar till julafton, exakt. Det är väl ungefär det som får dagarna att gå framåt i think. Annars då? NE inte mycket alls, ett sjukt äckligt jobbigt styrkepass idag så att mina ben är ju då lagom trötta och vill mest ligga hemma under mitt mysiga duntäcke och glo på en film...

Igår så besökte H1A årsta postterminal, ingen kommentar på detta. Med detta visar jag er detta.


Jag älskar de att jag och Sarah posar som två som grisar medans resten av folket inte är speciellt medveten om att kattis fotar denna trevliga stund med sin vän loui, och vi det här laget borde ni veta att loui är kattis söta iphone.

Här har vi Frida och Tobbe som såklart också var med på posten igår, myspys, visst?
Varför lyckas tobbe alltid bli så snygg på bild?

mohaha, skrattar lite högt inombords för mig själv när jag ser denna bild. De otroligt übersnygga pojkarna i de högra hörnet är leo och Gurgel, vet att ni är avundsjuka på att just jag har de två grabbzzen i min class!
Med detta säger jag...
Ha en mysig dag, från och med nu bestämmer jag att inlägg från nti, alltså under dagarna endast kommer bestå av text och bilder från the school. ja menar vad kan vara bättre än bilder på mina finisar till vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback