massa text.

"kvisten, ett knep för att hitta tappad motviation är att försök komma på varför man började på något från början. Innan du lägger dig kan du tänka på varför du började simma från början- vad det var som gjorde att det va så kul. Sen försöker du komma ihåg precis den känsla och när du har gjort det bestämmer du dig för att JUST SÅ ska det kännas hela helgen! Skit i allt annat, ha bara kul för det är bara det som är viktigt. Så ha en SKITKUL helg nu och ta ett pass i taget! pussokram<3"

Det jag nyss skrev var ett sms jag fick för ungefär en halvtimma av en otroligt fin vän, har iprincip tappat motivationen till simningen men vägrar att sluta. Vad skulle jag göra utan alla underbara människor som jag ständigt har runt omkring mig? Jag fick nyss läsa det jag skulle behövt läsa för längelängesen, tack matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback