kom då

Även fast jag är superhet, ont i huvudet och allmänt trött så kan jag inte klaga alls på den här helgen. Igår tävlade jag o attans va bra det gick, vidare till sumsim riksfinal i Stockholm som går om en månad! Galet härligt. resten av loppen blev ingen höjdare men fjärilen kan jag vara glad länge över.

Träffade viktor igår, vi åt god mat, kollade tv och åt godis. Hur mysigt som helst!
Lekte lite med blixten till kameran som jag fick när jag fyllde år, jag lär mig.. sakta men säkert! Resultat är bilden på min far i inlägget innan, ganska najs om jag får säga det själv! ska fota lite mer när familjen kommer hem. men nu blir det.. MSN.


ganska mys det hade varit och ligga på en sandstrand på samos nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback