hej kompis

Nu har jag varit hemma ett tag, varit ute på äventyr hela dagen, skulle ha träffat Sarah idag men det blev inte riktigt så tyvärr.. så kommer säkert inte hitta nåt kul att göra ikväll.. huhu. Har iallafall suttit och fixat lite bilder osv sen jag kom hem här har ni resultatet sen var jag hemma hos min fina vän med alexandra med två andra urgulliga vänner. Kameran var såklart med så här får ni lite olika.. typer av bilder. PUSShej.







Allt var mysigt och trevligt.. sen så kände vi att det blev lite kallt att sitta ute i strumpbyxor och jacka så vi traskade glada in i vardagsrummet. Jag ställer då kameran på bordet.. och hör klick ljud efter klickljud från den lilla manicken efter ett tag, hur många sånna här bilder tror ni att jag hittade sen?


fortsättning följer mina vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback