bror min.

Sitter i skolan just nu, känner mig ganska klar med uppgiften fast sanning är.. att jag inte är det. Vaknade upp bredvid min älskade pojkvän imorse, finns inget bättre. För hoppningsvis så följer han med på tävlingen imorn vilket skulle göra mig otroligt sjukt jävla glad. Seg dag idag, matteprov om några timmar, kommer helt seriöst inte gå ok den här gången. Hela helgen blir det simning, ska faktiskt bli ganska roligt för en gångs skull, de gillar vi right?

Vill att webbkameran på datan ska funka.. hur roligt hade det inte varit att visa upp bilder från skolan med emma och Sarah varje dag?, det har ni allt velat va?.. men det får ni inte!

JAaa ni.. att vara en av Sveriges största bloggar men ständigt flera tusen besöker tar fan på krafterna. Bara därför ska jag ta mig samman, smsa viktor och hoppas på att göra klart uppgiften så det blir en ledig helg. Ha en underbart regning och mysig Fredag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback