jag älskar dig mormor.

Tanken av att du är borta får mig att vilja gråta. Tanken av att jag aldrig mer kommer få krama dig och höra dig säga "mormors stora flicka" får mig att börja gråta. Du var alltid så glad, du ville alltid så väl. varför du? Sista åren var du inte stark, men du försökte ändå ända till slutet. Du var min idol, eller du är fortfarande. Jag vet att alla du kände såg dig som en hjälte. De såg upp till dig, du gjorde alltid den godaste maten, du var den trevligaste och var den som gjorde alla glada även om du inte sa speciellt mycket. Tanken av att du är borta får mig att gråta men vänder man på det så har du levt ett underbart liv, det vet jag att du har gjort. En underbar man, underbara barn och en helt underbar släkt som alltid kommer att älska dig. du var något för alla, för mig var du världens bästa mormor. Jag kommer aldrig gråta nog på begravningen, men jag vet att du hjälper mig. Att du kollar på mig, följer mig genom allt. Att se dig le fick mig glad, att ge dig en kram kändes som tillräckligt för att få dig glad. du krävde inte mycket, du var lycklig ändå. Det vet jag att du var. Jag älskar att kolla på foton från när jag var liten, älskar att tänka på när jag var liten om åkte till er på sommaren, det var så underbart. Du och morfar har alltid gjort allt för oss. Alltid ställt upp med allting, både du och morfar är helt underbara. helt fantastiska. Jag kommer åka till malmköping, tänka på dig och le. För att du har det bra nu. det vet jag att du har. Finns inte ord på hur mycket jag saknar dig just nu. med detta vill jag säga att  Jag ska bli som dig mormor,
du är bäst. jag älskar dig.

 


Kommentarer
Postat av: fia

finns alltid vännen, det vet du ♥

Postat av: Anonym

Du har skrivit ner mina tankar också. Det är så sorgligt att hon inte finns mer. Jag tänker på henne och saknar henne varje dag.

Kram Linnea

2010-06-05 @ 19:06:24
URL: http://tjejmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback