fin dag.


Igår så var jag med fisen men när det blev för kallt efter att ha legat nere vid långsjön så åkte jag hem till min söta pojkvän som för övrigt kom hem igår efter ha varit på dreamhack. Så ah han sov och jag solade med hans syster hela eftermiddagen, mys! Träffade pojken på kvällen å kan bara säga att.. fan vad bra jag mår med den där människan. haha orkade inte morgonträna idag, sånt som händer. Lite senare så blir det långsjön med några stycken antagligen sen träning ikväll, skönt de. Nej nu ska jag fortsätta med de jag gjort den senaste timman.. lyssna på musik i headset bara för att min bror inte ska vakna.. snäll syster jag vet.


Kommentarer
Postat av: olivia- foto och vardag (mycket mig)

Hur ska en bra blogg vara?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback