a hallelulea moment

nu är det sommarlov, äntligen! Men det var inte samma härliga känsla när jag gick till skolan igår morse. Jag kände inte samma känslor som jag gjorde för ett år sen när vi fick sommarlov. Jag kände mig tom, eller nej.. jag kände ingenting. Jag var varken glad eller ledsen. ja kunde inte gråta även fast matilda stod framför oss och sjöng med sin underbart fina röst en låt som verkligen berörde, jag kunde inte gråta även fast rektorn stod och berättade att alla skulle sakna oss och att vi har varit en fantastisk årskurs. Det gick inte. Det tog sin tid innan vi tillslut lämnade skolan, ingen ville.. alla ville bara vara där tillsammans, inte gå hem till sitt och börja sommarlovet. Men något som jag tror alla var glad över var att vi ändå skulle träffas på kvällen sen, å fyfan vilken bra kväll det blev mycket skratt, bara massa skratt! Gårkvällen visar verkligen hur jävla bra vi är tillsammans! som ett plus på de så kan jag visa lite bilder från skolavslutningen.





tanken på att det är slut nu. får mig att vilja börja om från sexan å ta vara på varenda minut.
pusshej tack för mig. det blev ett lite deppigt inlägg men ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback