nyårsdagen..

Hej hopp!
ett nytt år nu då, härligt. Vi var hemma hos matila och co. igårkväll och tillbringade de nya året tillsammans. det var mycket roligt, och underhållande om man säger så. haha. Det togs inga bilder från kvällen, synd för er säger jag bara.

haha idag är nog det tråkigaste dagen på hela året, allting är stängt= finns ingenting att göra... utom att sitta hemma och rulla tummarna och hopppas på att tiden går fortare. Men jag och cissie hamnade till slut framför en av johan falk filmerna med en massa gott fika och så. Min älskling kommer hit snart, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. spela wii kanske, haha. Nej nu har de här inlägget gått över till något... hej-jag-vill-bara-att-ni-ska-läsa-mitt-blogg-inlägg...


det går inte att ladda upp några bilder, sorry för tråkigt inlägg.
kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback