jag är trött på den såkallade vintern..

tjenare.
sitter hemma och är sjuk. eller ah skulle inte kalla de sjuk men har ont i huvudet osv. ingen träning idag alltså. För övrigt så kvalade vi till jsm i helgen med laget, så om några veckor ska vi... neråt och simma jsm. så jäkla skoj! Det går as bra på simningen nu, vilket gör mig på väldigt bra humör. men så fort jag börjar tänka på skolan så får jag bara ångest över att det är sista terminen.. slutbetyg och allt som hör till. Jag vill fota, men vädret just nu.. kan skita på sig så det finns ingenting att fota och ingenting att visa. Dock är jag galet sugen på våren..... bort med den där jäkla tjocka vinterjackan och äntligen kunna gå runt i tunnjacka utan att frysa. YES jag är trött på den här jäkla vintern.. en av alla 38 facebook grupper jag är med i... "vi som tycker att vintern e kul i 3 dar och sen vill ha sommar"... PUSS På ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback