en person

jag har tänkt skriva det här länge, tänkte inte göra det speciellt långt men det är ord som kommer från hjärtat och är riktat till en enda person. Jonna hall, vi umgås inte lika mycket längre vilket jag tycker är väldigt synd:(. du är en fantastisk vän, en otrolig glädjespridare och helt enkelt galet bra. Jag har förändrats genom åren, eller ja det gör väl alla, right? Men du har fått mig att bli någon bättre, jag var blyg, osäker och kunde helt enkelt inte acceptera mig själv. DU fick mig att se allting på ett bättre sätt, du fick mig att våga mera och du gav mig ett bättre självförtorende. jag är evigt tacksam, det kanske låter jätte töntigt. men jag är verkligen det, utan dig hade jag inte varit så glad och lycklig som jag är idag, jag hade aldrig vågat vara mig själv utan dig.  tack jonna.














med detta så säger jag nattinatti.
PUSS

Kommentarer
Postat av: KusinVitamin

Vad sött :)

2010-01-09 @ 12:37:37
Postat av: emily

och så är det salt vatten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback