Dag 1 - Lite fakta om lilla mig.

Hej kompisar!
Jag heter Malin Blomquist, lever ett väldigt vanligt liv tillsammans med min mamma christina, tina kan vi också kalla henne. Håkan & min gulliga lillebror Martin som nu mera inte är så liten utan snarare 175 cm lång o stor som ett berg. Biffen kallar han sig själv i smeknamn. Som ni märker så är jag inte hela tiden så seriös, känner inte riktigt att det är det livet går ut på, ta dagarna som dem kommer brukar jag tänka lite. Och nu tänker mina fina vänner "ah men du gör ju ändå bara samma sak varje dag hela tiden", ja det är sanna ord... jag simmar  sex dagar i veckan i simklubben Polisen i Stockholm, just nu älskar jag det, inte minst mina fantastiska fina vänner som jag har där. vi har på ritkigt växt upp tillsammans så det är lite speciellt tycker jag allt.

Grundskolan gick jag i kunskapsskolan i fruängen, hade fyra grymma år där, blev kär för första gången, fick otroligt många underbara vänner, fick vara med om en sagolik bal tillsammans med hela årskursen, ha musiklektioner med en av sveriges bästa musiklärare, och det är bara true words allting. Finns mycket och säga om det fyra åren, inte förrän nu jag insåg hur chill och kul vi hade det. Har sen länge sätt framemot återträffen i vår!

Just nu så går jag första året på NTI gymnasiet på odenplan i Stockholm linje handel och administration, jag kan säga att det är fösta gången det är någorlunda kul att plugga till ett prov i handelsämnerna, så handellinjen är att rekomendera, inte nog med praktiken vi ska göra i vår, tre veckor på stadium är inte helt fel!

Finns inte så mycket att säga,
underbara vänner har jag iallafall, det är en stor del av mig att få träffa mina vänner, prata med dom, dela minnen och bara vara glad tillsammans med dem. Jag har även lyckan att ha en pojkvän, en väldigt underbar sådan, vi hittade varandra 29 nove,ber 2009, tog en lite paus i somras men vi är nu tillsammans igen och firar ett år den 6 Januari, är minst sagt otroligt glad att veta att jag har någon så fin människa vid min sida.

Jag skulle kort sammanfatta
mig själv som en glad tjej, vill inte mycket annat än att mina vänner ska vara glada. Jo jag vet att det inte bara är jag som hatar att se människor ledsna, därför försöker jag hela tiden vara så glad som möjligt, nu vet ni kompisar.. vem jag är och vad mitt lilla liv går ut på. I övrigt kan jag berätta att i år är första gången vi firar julafton hemma, ser fram emot detta och min söta morfar kommer upp hit till oss!

Kan ju klämma in att jag är väldigt intresserad av fotografering, läser mycket fotobloggar och familjen äger en systemkamera som jag har väldigt nära hjärtat. Nej men helt ärligt så är det inte mycket bättre än när man får till en bra bild som man är stolt över, det är en härlig känsla faktiskt. Ni kommer alltså få e egen tagna bilder på denna lilla webblats också.

Det blev en del text, men har men ett intressant liv så finns det mycket att säga.
PUSS PÅ ER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback