söndagskväll

Söndagkväll, igen.. Måndag imorgon, igen.
Har haft en riktigt fin helg, tränat, kollat SM i simning, varit med min älskade pojkvän, bakat julgodis och ni sitter jag här och har precsis lockat håret o målat naglarna, lät det inte lite mycket typiskt tjejer?

Själva grejen är att jag vill ha en förändring med mitt hår, så funtar på att permanenta och jag det är lite ute.. men som mamma sa, " du kan ju skapa en ny trend" haha yeah right! Har lockat med tång nu men det är så jag vill ha det isåfall men mamma sa att det blir lockigare i början.. de gillar jag inte alls :( superjobbigt.... alla måste säga vad dom tycker om dom ser detta. OK?

Beck klockan nio och kom just på att jag börjar halv elva imorn vilket inte är helt fel, det är jullov snart så det gör mig ingenting alls att jag har prov i veckan och inlämning. Det gör mig ingenting, för jag har det ändå så otroligt bra just nu. Imorgon har jag och min fina Viktor varit tillsammans i 11 månader, förstår ni hur länge det är? Och vet ni? jag är lika kär nu som för 11 månader sen.

En puss på de va.
PUSS


SÅÅÅÅ?


SÅ.

haha ja det slutar alltid med oseriösa bilder för jag kommer på mig själv att sitta o ta bilder på mig själv och det känns rätt töntigt så bryter pinsamheten med att vara lite rolig. så ungefär hälften av bilderna jag tog ser ut ungefär som den bilden här ovanför. Nu vet ni.

Känner att det här bloggen har blivit lite crazy och jag skriver väldigt mycket direkt de som ploppar upp i mitt huvud och de brukar... o känner att bilderna har blivit lite.. för mycket.. eller? ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt, men snyggast i rakt hår faktiskt!

2010-12-05 @ 21:29:23
Postat av: Den okända

Det lockiga håret var mycket bedårande måste jag säga

2010-12-06 @ 14:14:08
Postat av: paulina

jag tycker du är snygg oavsett rakt eller lockigt hår :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback