röda hörlurar, CHECK

Hemma hos pojken, i hans rum, vid hans data med hans gigantiskt röda hörlurar och pratar skype. Låter inte det som ett perfekt avslut på Torsdagen? Orkar inte riktigt bry mig om att jag verkligen borde sova nu, har nada kvar i skolan.. vill inte ens gå dit.. ganska ovärt och mingla runt och visa upp våra tidningar om man inte vill annat än att typ önska att lickar kunde döda till läraren, hur mysigt låter inte det?

Jag försökte ge spelet minecraft en chans men insåg att jag inte ens vet hur man går framåt utan att sebbys berättar, kändes genast som att jag borde lägga den karriären åt sidan, eller? Imorgon ska vi bara rigga på träningen och så blir det km på lördagen och tänkte vara med Vitkor på lördagen men han ska tydligen lana så får väl hitta på något annat kul, träffa lite folk från ks skulle jag inte alls banga på faktiskt.

hoppas ni haft en fin dag precis som jag har haft, blev idag klar med alla julklappar vilket känns otroligt skönt, wiho!! puss på er alla där ute, det är synd att jag inte kan ta en bild p mig själv, om jag får säga det själv så tror jag nog att jag ser ganska så rolig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback