NU KÖR VI

Jag lovade mig själv.. nej malin du ska inte falla för trycket med att göra precis som alla andra bloggar. Så vart är vi nu? presentera sig själv.. vi tar det i ett annat inlägg.

Dag 1 –
Presentera mig själv
Dag 2 –
Dig och dina vänner i bilder
Dag 3 – Dina föräldrar
Dag 4 – Vad är kärlek
Dag 5 – Något du älskar
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – En ny bild på dig själv och 10 faktan
Dag 8 – I min handväska
Dag 9 – Ett beroende
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 12 – Mina rädslor
Dag 13 – Din bästis
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag 
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Det här får mig att må bättre 
Dag 17 – Min första kyss
Dag 18 – Betydelsefulla låtar
Dag 19 – En favorit
Dag 20 – Det här saknar jag
Dag 21 - Det här upprör mig
Dag 22 - Det här längtar jag till
Dag 23 - Detta ångrar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback