in school

Hej kompisar!
sitter i korridoren med datan i knät och är allmänt ivägen faktiskt. Har ont i magen och vill just nu faktiskt bara simma, haha ungefär första gången jag skriver det tror jag, men hur nais skulle det inte vara o bara simma lite själv utan att nån säger nånting? galet nais.

Ska stanna efter skolan och kompletera en idrottsuppgift, gör inte mig så mycket, hörde att emmisen också stannar så då är det kolugnt! Annars då? Skulle boka tid hos ungdomsmottagningen idag och vi ringde på klockan minst fem gånger, sen precis innan det kommer ner en lagom irriterad människa och öppnar så läste vi att de har lunchstängt mellan tolv och ett.. hehe ingen kommentar på de va.

AJ vad ont min mage gör nu, varför var ja tvungen att sega så mycket imorse så att jag glömde lägga ner tabletter????? VARFÖR? Har inget vettigt alls att skriva, kommer behöva plugga mycket idag och imorgon eftersom det är prov på onsdag. nu vet ni.

puss på er .

Kommentarer
Postat av: Den okända

Vilken trevlig blogg jag hittade här! Trevligt att simmma.. kanske det ;) Du måste tänka på att kolla tiderna.. Ungdomsmot. som är så viktigt! Missa inte den tiden inge.. då vet inte vad som kan hända

2010-12-06 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback