Fredag fast Torsdag

Det är inte OK när det känns som det är Fredag och så är det bara Torsdag. Dock ska jag glo tv från 20.00 till 22.00 så jag klagar inte. Åt nyss en god middag och kommit hem från en träning med sex personer, ja de är superduper kul att simträna när hela gruppen simmar sm utom jag kind of.. nej men får tänka på att... det är sumsim i falun i sommar.. haha.

som min mamma sa, "idag borde du varit ute med kameran". Kände ungefär likadant men tror ni att jag var ute? såklart inte. I helgen ska de fotas tycker jag, det är en ledig helg utom morgonträningen på lördagsmorgonen, men det gör faktiskt inte mig så mycket. Rätt skönt att träna på morgonen, vad är det som brukar stå på flingpaketen? "en bra start på dagen"

I helgen ska vi baka julgodis och jag ska köpa lite mera julklappar, hihi julen är så mysig. OM man är inomhus..

Jag saknar Viktor något enormt i detta ögonblick, vissa kvällar e faktiskt ganska lite småjobbiga... nej ska sluta tjata om den där söta grabben. tror ni typ fem personer som läser redan vet att han excisterar i mitt liv. så..  puss på er.






hihi hur söt är inte sista bilden?
den är tagen för snart exakt ett år sen.
vi hade varit tillsammans i ungeäfär en månad om jag inte minns fel
& nu är det snart ett helt år med den underbar pojken. kärlek

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Ni är så söta gumman, jag känner att jag också skriver om min pojke hela tiden men det är så mysigt att läsa om er, sötnosar! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback