DAG 4 - Vad är kärlek?


Kärlek är olika för alla, för mig är det alla min underbara vänner, min familj och min älskade pojkvän. Jag tycker inte kärlek bara handlar om att vara kär, jag vet att det är en underbar känsla och det finns i princip ingenting bättre. Men jag vill inte binda upp mig till en person, jag vill ha flera, flera vänner och mera kärlek. Att någon bryr sig om en är en typ av kärlek tycker jag, att man känner sig älskad och känner att någon verkligen bryr sig om en. Jag får känna den känslan varje dag av min pojke, mina underbara vänner och min fina familj. Bara ett sms, att höra ett godmorgon när man går upp tycker jag är en typ av kärlek.

Det är otoligt svårt att skriva i ord vad kärlek är, men för mig är det alla otroliga människor jag ha omkring mig som hela tiden bara är där och är alldeles underbara. Svårt och svara på detta, blev lite flummigt men hoppas ni förstår hela grejen. Kärlek är underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback