Dag 3 - Visa din grymma familj.

Här har ni min far. Han heter Kenn Håkan blomquist för att var exakt, är... lite över 50. Nej jag vet inte hur gammal han är.. Kort sagt så är han en otroligt underbar och bäst pappa, behöver jag säga mer? En sak kan jag säga, sen vi köpte systemkameran så är han med på minsta lika mycket bilder som resten av familjen. ni kanske känner igen att det alltid är samma person i familjen som fotar hela semestern? Och i 15 år så har det varit pappa, nu är det lilla jag. duktigt va? =)





Sen så har vi min fina mor min. Christina Blomquist men kan även kallas Tina, hon är.. nej jag vet inte hur gammal hon är heller men endå. hon är verkligen helt bäst, lite som en bestis, vi berättar det mesta för varandra och det gillar jag starkt! här får ni lite bilder på min älskade mamma.






Och nu ska jag visa hur min fina lillebror ser ut. Jag vet att han är längre än mig, biffigare än mig, större än mig, ööh.. ah iprincip så. Men han är faktiskt endast 13 år och det skiljer TRE år mellan oss, är inte det lite charmigt? Här har ni honom, en jobbig lillbror men som ändå alltid kommer  finnas in my life liksom. LOVE YO





här har ni dom.
Mor, Far och son blomquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback