6 september


go lunch på er!
Just nu sitter jag och lyssnar på kent och sanna plattar sitt hår.. som redan är rakt. jaja. Lite senare så ska jag och cissie med henne till centralen och lämna av henne vid sitt tåg.. Men vi kommer ju träffas om en vecka då jag antagligen åker till henne över helgen! så jävla kul, vi ska färga max hår och grejer. HAHA.

Kvällen igår var iallafall myspys, hennes hår blev godkänt.. för att vara mig och cissie tycker jag. Vet inte hur nöjd hon själv är men haha ändå. Vi kollade på american pie, åt godis & skrattade största delen av kvällen. Får se vad jag hittar på ikväll, borde skriva min låttext till musiken.. men så jäkla tråkigt. aja ska inte låta de här inlägget gå ut över min mobbade skola. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback