jag ska bli värsta bloggarNnNn igen


världens bästa
Hejhej!
Har inte bloggat på ett långt tag ja vet. Har inte haft någon kamerasladd men  insåg nyss att sladden till min gamla kamera funkar lika bra så ah! Har inte hänt så jättemycket roligt som jag kan skriva om, var hos sanna i helgen och fy tusan vad kul det var!

sitter just nu och kollar på idol och är hur trött som helst, haft fart 4 pass två dagar i rad nu. det tar på kroppen ska ni veta. Annars då? Höstens första tävling på söndag, taggad som fan! PUSS

Kommentarer
Postat av: nea

JAAAA MALIN :D <3

Postat av: världens coolaste sanna (h)

JA MEN TACK FÖR DOM SÖTA BILDERNA PÅ MIG! <3<3<3

2009-09-24 @ 21:39:39
Postat av: MALLAN

ja gillar't :D

2009-09-25 @ 15:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback