go lunch

Hejhej!
Igår kväll så kom tjejerna hit, det var en mysig kväll med massa skratt och prat, precis som alltid med mina underbar tjejer, vi tog en dels pics men har inte fått dem av fia än så. iallafal så morgontränade jag idag, ett tråkigt men ändå skönt pass. Min ipod är helt knasig, den funkar aldrig.. men som tur är så fick jag sällskap nästan hela vägen hem så jag behövde inte sitta där på tåget och tycka synd om mig själv. haha, Nu vet ni! lite senare på eftermiddagen så ska jag träffa cissie och sen ska vi träffa våran gamla vän Felix och hans kompis, ska bli as kul :] Är otroligt trött så även fast vädret är super så vet jag inte om jag orkar gå ut, aja vi får se. PUSS

blogg.se knasar, går inte att lägga upp bilder.
nu ska jag sova PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback