detta visste ni inte.



- jag och christine har aldrig bråkat.
vi har känt varandra i ungefär sju år. Har aldrig haft så roligt och varit så glad med nån människa som jag har/är med henne. Vi hör ihop. Helan och halvan som alina säger.

- jag har "fobi" för plött papper.
Jag klarar inte av att blöta ett papper, alltså ett toapappers material. Det är så otroligt äckligt. usch! haha.

- jag har aldrig varit kär .
det kanske ni redan visste men vi får se vart tiden leder, det känns som om det kanske kommer en ändring på de. :]

- Jag kan tänka på mina bästavänner och börja le för mig själv.
när jag gör det så inser jag hur jäkla lyckligt lottad jag är som har fått världens bästa vänner. de är verkligen människor som är äkta och värt de bästa. Christine, jonna, lina, gabriella & sofia. i love you all

- jag har älskat simningen från dag 1.
Just nu så har jag en jag- älskar- simning- simning period. Visst det har funnits många träningar som jag inte har varit så förtjust i men det är ändå så jäkla kul och träna med alla dessa härliga människor. iih blir så glad!

- jag har alltid nagellack på mig.
Jag har det alltid, fast det kan vara bara små "fläckar" i mitten av nageln pga att de gått bort och så, sen är jag så lat att det tar ungefär en månad för mig att inse att de ser för jävligt ut och målar på nytt. och sen går de runt så! ja gillar't!

Kommentarer
Postat av: världens coolaste sanna (h)

Jag kan tänka på mina bästavänner och börja le för mig själv.

när jag gör det så inser jag hur jäkla lyckligt lottad jag är som har fått världens bästa vänner. de är verkligen människor som är äkta och värt de bästa. Christine, jonna, lina, gabriella & sofia. i love you all



tack då ): hahaha

2009-09-25 @ 23:11:33
Postat av: Anonym

bajs unge, du vet att du också är en av dom!!! :D

2009-09-26 @ 08:37:39
Postat av: fian

aaw, mallan du är för underbar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback