vi hade iallafall tur med vädret.. inte

Hejhej!
Imorse var det morgonträning, det gick sjukt bra! jag är på g.. så gick det bra på eftermiddagen också så det är trevligt. Känner att jag är helt slut i kroppen så det ska bli lite skönt ändå att få vila torsdag - söndag. Min mamma har tyvär skadat sig, eller rättare sagt fått en muskelbristning.. fråga inte hur hon lyckades x). Så nu måste jag hjälpa henne med de.. och de.. och blabla. haha! Nej nu ska jag hämta lite kex. Hoppas ni haft en underbar dag!


hela min härliga släkt.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag älskar att ni har namnbrickor, hihi <3

Postat av: Gardart

Ja, det e ju fett imba! :]



<3

2009-05-22 @ 14:33:52
Postat av: malin

haha gardart, ja vet att du älskar våra namnlappar! :D

2009-05-23 @ 10:54:03
URL: http://melllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback