så som i verkligheten

Hejhej!
nu har jag precis ätit, min bror & jag ska baka kladdaka lite senare.. undrar vem han har fått alla dessa sockersaker beroende ifrån.. hm.. inte kan de vara mig iallafall. haha! Nej men tänkte ge mig ut och fotografera lite, känner att det inte är något speciellt på tv idag så det är lika bra!

Var i skärholmen med Isabella idag och hittade en klänning som jag är 90% säker att jag ska få av min kära mor. Den kommer från topshop, mer tänker jag inte säga.. då blir det ju inget spenande i de hela. mohaha! Jag tänkte på det bara är 25 dagar kvar tills det är skolavslutning. iiiih jag längtar så mycket. Men gud vad jag kommer sakna alla i skolan xo .. aja det tar man då! Har inget vettigt att skriva.
Puss & hej!

du är som en syster för mig.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

det vet jag inte riktigt,förslag? :D <3

Postat av: emma

God kväll! :)



Jag har precis haft en frågestund i

min blogg & nu är svaren ute :D

Du får gärna titta in! :) <3



// EB

2009-05-15 @ 21:11:51
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: em

oj vad många dagar! Jag har typ 14 ?

2009-05-17 @ 11:02:18
URL: hhttp://hwleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback