idrottsdag

Hejhej!
Idag avr det idrottsdag.. i regnet. Men han bara springa distansen och sen drog vi hem.. på cykel och ah.. det gick jättebra när jag skulle skjussa gardart också! :] Nejmen vi drog hem till johan och kollade på mamma mia, gjorde en kladdakakasmet.. och åt upp den & lite sånt.

Imorgon är det Fredag vilket är riktigt skönt, det ryktas om att det ska bli bra väder också! (y) I helgen så ska jag simtävla i täby lördag morgon och sen hem till cissie och färga mitt hår & sen så får vi se vad som händer, utomhus ska jag iallafal hålla mig det ska bli grymt najs väder ju!

Ha det så trevligt.
puss

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: det fixar du i stilmallen, gå in på www.designadinblogg.se :). Tackar ;D

2009-05-29 @ 12:01:05
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback