favorit i repris?

Nu blev jag väldigt glad. Den 11 oktober klockan 19:30 kommer Green day spela i globen här i stockholm. Jag har inte lyssnat så jättemycket på dem men det låtar jag har hört tycker jag är grymt bra. De har ju precis släppt nytt album om jag inte har fel, får ta och lyssna på det och sedan bestämma mig om det är värt att gå och se dom. Men om det blir av får jag gärna med mig jonna & mina andra underbar vänner på detta. kommer ni ihåg när vi var och kollade på simple plan?

Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Vi köade i 9 timmar, vi frös, vi skrattade, vi frös ennu mera men det var ändå så otroligt kul. Den dagen den gädjen. Vi fick inga speciellt bra bilder på bandet men det finns en del som gör så att man bara vill tillbaka. Det var första gången jag var på konsert, och jag vill bara göra om det igen!
Bilder från simple plan kvällen med jonna, lina, fanny & jessica.


pierre


simple plan


Det är någonting med bilden som visar att vi ska vara bästavänner.


jag och fanny.


lina och jonna.



Kommentarer
Postat av: jonna

nepp, du har fel! :) dem har inte släppt albumet än, men snart ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback