ett livsverk

hejhej!
nu har jag kommit hem från seriesim, (SOM VI VANN DENNA GÅNG!) som var det sista någonsin, YES! Sittr och väntar på mat och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske ska till cissie och fixa och trixa men ah det visar sig med tiden.

Igår var jag med Nea och Cissie på dagen och senare åkte jag och cissie(på cykel) och hämta upp jonna och sen träffa vi lina, bella,lisa & deras boyyyys. Det var trevligt. Framåt kvällningen var vi även med Sofia och Pahne när paren skulle på party. Inte lika härligt väder idag som det var igår, men aja livet leker som man brukar säga!

Ska försöka komma på någon design som jag kan ha ett tag, den jag har nu har jag redan tröttnat på så det är bara att sätta igång o tänka. hehe. (y) Ha en härlig söndag så hörs vi laterrr! .. aligaterss.


jag har världens bästavänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback